Sommarlista

Idag hade jag skolavslutning. Lite(mycket) regn, dygnblöta skor, tal, lite sång, lite papper och så var allt slut. Och lite mer regn efter det här.

Eftersom jag inte har något bättre för mig kan jag skriva den där listan nu.

VAD JAG SKA GÖRA I SOMMARLOVET:

1. Gå på meuwcon med maya & sara.
2. Umgås väldigt mycket med maya. (lol, det lät jättekonstigt.... ok)
3. Åka ner till öland och fira midsommar.
4. Förhoppningsvis åka till london (HOPPASHOPPASHOPPAS)
5. Ha picknick. Dricka flädersaft och äta jaffakakor
6. Gå på minst en konsert där några(många) bra band spelar.
8. Komma upp till norrland, enligt emma, men det kommer jag inte göra. Det är kallt där, och säkert massor med snö.
9. Läsa ut minst 5 böcker.
10. Skaffa en bättre kamera och bli en superfotograf.
11. Träffa en ny vän på stan, bussen, tåget och sådant. Har aldrig gjort det, och det skulle nog vara en rolig upplevelse!

Vilken tråkig lista, men jag kommer inte på något, och mitt liv är inte så intressant. Jag har inte 54564356645 vänner som jag umgås med, och min familj åker inte till thailand, grekland och turkiet 50 gånger om året.

Kommentarer
Postat av: Bloe

Fem böcker är inte mycket på ett sommarlov.

2010-06-11 @ 14:54:54
Postat av: Jennifers

bloe: jag har alltid fullt upp på sommarlovet ;);)

HAHA ok eller inte, jag är bara lat.....

2010-06-11 @ 14:56:48
URL: http://jenniferssupercoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0